niedziela, 28 września 2014

Yilan, Taiwan

Moi drodzy, czas na zmiany!

Od dzisiaj będę pisać posty w naszym cudownym języku. Skąd ta zmiana?
Chociaż studiuję w języku angielskim i staram się coraz bardziej szkolić ten język, mimo wszystko nie jest on u mnie jeszcze na takim poziomie żebym swobodnie się nim posługiwała w postach.

Pozwoli mi to dodać postom trochę "charakteru", żeby przyjemniej czytało się mojego bloga :)
Mam nadzieję, że zmiana przypadnie Wam do gustu, koniecznie dajcie znać co o tym myślicie.

Dodatkowo postarałam się o skany moich pocztówek, żeby wszystko ładniej wyglądało :)


Tak więc przechodząc do najważniejszej części postu - oto kolejny pocztówkowy swap z Tajwanu:


Widokówka przedstawia Narodowe Centrum Sztuki Tradycyjnej, znajdujące się przy brzegu rzeki Dongshan w miasteczku Wujie (dzielnica Yilan). Całkowita powierzchnia centrum to 24 hektary.
Celem centrum jest ogólne planowanie, wspieranie powiązanych badań, promowanie,
konserwowanie, nauczanie, a także renowacja i rozwój tradycyjnej sztuki.
Jedna z najważniejszych atrakcji turystycznych w Yilan.

Nowy znaczek do kolekcji przedstawiający psiankę czarną - jest to roślina trująca.


Pocztówkę otrzymałam 14 września :)

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie wolę czytać w naszym pięknym, polskim języku, to bardziej swojskie i nie czuję się dziwnie, komentując w ojczystym wpis po angielsku. ;)
    A pocztówka śliczna! Cudowne barwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli większość Twoich czytelników to osoby z Polski, to lepiej pisać po polsku.
    Bardzo ładna pocztówka i znaczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Mam jedną z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio dostałam kartkę z Tajwanu z identycznym znaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna pocztówka. Jeśli liczysz na rodzimych czytelników to pisz po polsku. Spotkałam blogi dwujęzyczne, wtedy i wilk syty i owca cała :)

    OdpowiedzUsuń